۱۳۹۵ مرداد ۱, جمعه

تاثیر منفی رکود بازار مسکن بر شهرداری‌ها

تاثیر منفی رکود بازار مسکن بر شهرداری‌ها

images
سخنگوی شورای شهر جهرم گفت: رکود بازار مسکن تاثیر منفی خود را بر شهرداری‌ها گذاشته است و دولت باید عزم جدی برای خروج از رکود داشته باشد.

جلال واقفی  با گلایه از تداوم رکود بازار مسکن طی سال‌های گذشته بیان داشت: رکود بازار مسکن تاثیر منفی خود را بر شهرداری‌ها گذاشته است و دولت باید عزم جدی برای خروج از رکود داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر جهرم افزود: امروز شهرداری‌ها با کمبود اعتبارات مواجه هستند و اگر مردم عوارض‌ خود را به‌موقع پرداخت نکنند به‌یقین خدمات‌رسانی سخت می‌شود.

این عضو شورای شهر جهرم خبر از فراهم شدن میزان مناسبی قیر برای آسفالت معابر این شهر داد و گفت: امیدوار هستم به‌زودی با پیگیری‌های اعضای شورا، شهردار و نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی شاهد تحویل ۲ هزار و ۳۰۰ تن قیر به شهرداری جهرم باشیم تا بتوانیم رضایت نسبی مردم در راستای بهسازی معابر شهری را فراهم کنیم.

واقفی با تبریک به نماینده جهرم که در چند روز گذشته به عنوان رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی انتخاب شده است بیان داشت: امروز باید سعی کنیم با همدلی از تمام ظرفیت‌های این شهرستان برای رفاه حال مردم استفاده کنیم و کسی حق ندارد مسائل سیاسی را با آرامش و رفاه مردم در حوزه شهرسازی و خدمات شهری به همشهریان گره بزند.

خبرگزاری بسیج

نوشته تاثیر منفی رکود بازار مسکن بر شهرداری‌ها اولین بار در وبلاگ ملک بان 24 پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر