۱۳۹۵ مرداد ۲, شنبه

بررسی وضعیت بازار مسکن پاییتخت در تیر ماه

بررسی وضعیت بازار مسکن پاییتخت در تیر ماه

وضعیت بازار مسکن

بازار مسکن در تیرماه

متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع واحد مسکونی در تیرماه سال جاری در شهر تهران به چهار میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تیرماه سال جاری بالاترین قیمت خرید و فروش با ۹٫۵ میلیون تومان مربوط به منطقه یک شهر تهران و پایین ترین آن با ۲٫۲۳ میلیون تومان مربوط به منطقه ۱۶ بوده است.

اجاره آپارتمان——–خرید خانه در تهران——–خرید ویلا در شمال———-قیمت خانه

 همچنین در تیرماه ۱۱ هزار و ۲۵۰  معامله در شهر تهران انجام شده که بیشترین تعداد معاملات مربوط به منطقه ۵ و کمترین تعداد معاملات مربوط به منطقه  ۲۰ بوده است.

جدول تیر

علی تدین گفت: بحث افزایش قیمت خانه در کشور به دو ویژگی اقتصادی بستگی دارد که یکی جذب سرمایه‌های سرگردان و دیگری دستمزد و مصالح ساختمانی است.

وی افزود: برخی سرمایه‌گذاران سرمایه‌های خود را جذب بخشهایی می‌کنند که سود بیشتری دارد و ممکن است که بخش مسکن از این نظر جذابیت سرمایه‌گذاری داشته باشد؛ از طرفی افزایش قیمت مصالح ساختمانی و موضوع دستمزد هم تاثیرگذار است.
تدین با بیان اینکه در سال جدید رشد قیمت چندانی را در بخش مسکن شاهد نخواهیم بود، پیش بینی کرد: با توجه به اینکه فروردین ماه معمولا اتفاقی در بحث قیمت مسکن نمی‌افتد و بازار مسکن راکد است، در اردیبهشت ماه هم کماکان وضعیت ادامه خواهد داشت ولی احتمال دارد که تیرماه وضعیت مسکن تا حدودی مشخص شود و اگر سرمایه‌های مردم از بخش مسکن بیرون کشیده شود تا پایان سال شاهد رکود خواهیم بود.
به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن فرهنگیان استان تهران سال ۹۲ فراز و نشیب خاصی در بخش مسکن نخواهیم داشت و با توجه به بحث قیمتهای جهانی و تثبیت میلگرد دست کم تا خردادماه افزایشی در قیمت مصالح ساختمانی به وجود نخواهد آمد.

نوشته بررسی وضعیت بازار مسکن پاییتخت در تیر ماه اولین بار در وبلاگ ملک بان 24 پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر