۱۳۹۵ مرداد ۹, شنبه

قیمت واحدهای مسکونی زیر همکف

قیمت واحدهای مسکونی زیر همکف

1442735618_65583_575

بر اساس مشاهده فایل واحدهای فروش مسکن، در میان واحدهایی که در طبقه زیرهمکف واقع شده‌اند، ارزان‌ترین مربوط به واحدی در محله هنگام و گران‌ترین مربوط به واحدی در محله سعادت‌آباد است.

اجاره آپارتمان——–خرید خانه در تهران——–خرید ویلا در شمال———-قیمت خانه

به گزارش اقتصاد نیوز، عامل‌های زیادی وجود دارند که در قیمت ملک اثرگذار هستند، برای مثال واحدهای قولنامه‌ای بسیار ارزان‌تر از واحدهای دارای سند شخصی هستند؛ همچنین داشتن آسانسور، پارکینگ و سایر امکانات این چنینی در قیمت ملک اثرگذار است، اما از دیگر مواردی که سبب کاهش قیمت واحد مسکونی می‌شود واقع شدن آن واحد در طبقه زیرهمکف است.

در میان فایل واحدهای فروشی، واحدهای زیادی وجود دارند که در طبقه زیرهمکف یا همان زیرزمین واقع شده‌اند و از قیمت‌های پیشنهادی آنها کاملاً مشخص است که قرار گرفتن این واحدها در طبقه زیرهمکف اثر زیادی در قیمت آنها گذاشته است.

برای مثال در میان آگهی‌های موجود، ارزان‌ترین واحدی که در طبقه زیرهمکف واقع شده، مربوط به واحدی ۱۱۵متری و سه سال ساخت در محله هنگام است که این ملک با قیمت هر مترمربع یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان آگهی شده است که دلیل فاصله قیمتی زیاد این ملک با سایر ملک‌های واقع شده در این محله، سند قولنامه‌ای و واقع شدن آن در طبقه زیرهمکف است.

همچنین در میان آگهی این خانه‌های زیرزمینی، واحدی ۱۰۶متری و نوساز با قیمت هر مترمربع ۱۲ میلیون تومان در محله سعادت‌آباد از گران‌ترین‌ها به شمار می‌رود.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-05-07 06:01:22Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

نوشته قیمت واحدهای مسکونی زیر همکف اولین بار در وبلاگ ملک بان 24 پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر