۱۳۹۵ مرداد ۲, شنبه

راه اندازی وب سایت جامع املاک کشور با سرمایه گذاران فرانسوی و پاکستانی

رییس سابق اتحادیه امشاوران املاک با اشاره به افزایش معاملات مسکن گفت: هر چند بازار مسکن هنوز با رونق فاصله دارد اما معاملات مسکن در چند ماه اخیر رشد داشت.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی قلی خسروی در مراسم راه اندازی  جامع‌ترین وب سایت املاک کشور با بیان اینکه این وب‌سایت با ورود سرمایه‌گذاران فرانسوی و پاکستانی به روزتر خواهد شد، اظهار داشت: در عصر ارتباطات باید  ITو فناوری ارتباطات وارد بازار مسکن هم شود.

وی افزود:  کسانی که می‌خواهند کاندیدای اتحادیه املاک شوند، باید سواد IT داشته باشند.

قلی خسروی ادامه داد: بازار مسکن بیش از ۳ سال است که در رکود به سر می برد و کاهش نرخ سود بانکی می‌تواند موجب رونق مسکن شود، اما رونق بازار مسکن تنها با این مؤلفه رخ نمی‌دهد.

رییس سابق اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه نیمه دوم سال ۹۵ آغاز شکوفایی بازار مسکن و سال ۹۶ دوره رونق خواهد بود، گفت: خوشبختانه زنگ‌خور مشاوران املاک تا حدودی زیاد شده و معماملات مسکن تا حدودی افزایش یافته است که البته هنوز با رونق فاصله داریم.

همچنین در ادامه این مراسم، حسین رفعت نژاد  مدیرعامل وب‌سایت (IHOME) در ایران گفت: این سامانه با حضور ۲ سرمایه‌گذار پاکستانی و فرانسوی فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: فعالیت این سایت آژانس املاک نیست و وارد امر خرید و فروش نمی شویم. فعالیت این سایت در واقع تبلیغات برای آژانس‌های املاک است.

رفعت نژاد با بیان اینکه این وب سایت پکیج‌ها را برای مشاوران املاک فراهم می‌کند، تا آنها وارد محیط آنلاین شوند، گفت:  این وب‌سایت در حقیقت، دلالی در مسکن را حذف می‌کند و مشابه این وبسایت را در کشورهایی مثل مالزی، پاکستان و سودان راه‌اندازی کرده‌ام، چرا که معتقدم در ایران اشتیاق برای تجربه‌های جدید بسیار است.

نوشته راه اندازی وب سایت جامع املاک کشور با سرمایه گذاران فرانسوی و پاکستانی اولین بار در وبلاگ ملک بان 24 پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر